• Wpisów: 171
  • Średnio co: 5 dni
  • Ostatni wpis: 8 dni temu, 21:17
  • Licznik odwiedzin: 23 403 / 967 dni
 
creative30
 
Rowerek stacjonarny 20 minut rano
Rowerek stacjonarny 20 minut po południu
Rowerek stacjonarny 20 minut wieczorem
kobieta-pije-wodę.jpg

Od września chce wprowadzić nowy trening na spalanie mam nadzieję że będzie dobry raz go robiłam i byłam po prostu mokra 20 minut a daje popalić będę robiła 3 treningi dziennie po 20 minut jak do tej pory 20 minut jest łatwiej zrobić niż 60 za jednym razem dlatego sobie tak podzieliłam no i zobaczymy efekty...

Nie możesz dodać komentarza.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    @sekutnica: ale na rowerku stacjonarnym zwykłym ciężko o porządne interwały....
     
  •  
     
    @...SheWolf: niekoniecznie, wystarczy 20-30 min porządnych interwałów. Raz dziennie i tyle.
     
  •  
     
    Ćwiczenia + dodatni bilans kaloryczny = rozbudowane mięśnie i brak spalania tłuszczu :/
     
  •  
     
    Zdajesz sobie sprawę, że to nie ma sensu? W ciągu pierwszych 20-30 minut ćwiczeń nie spalasz tłuszczu, tylko to co zjadłaś... Dopiero po tym czasie zaczyna się prawdziwe spalanie tłuszczu, więc takie ćwiczenie trzy razy dziennie po 20 minut nie da Ci nic konkretnego. Jeśli chcesz, żeby te ćwiczenia miały sens, to ćwiczenia ciągiem powinny trwać minimum 40 minut. Jeśli nie dajesz rady tyle na rowerku, to może warto zrobić sobie jakąś lżejszą rozgrzewkę, a potem przypiłować porządnie rowerkiem czy czymś innym.